Monday, March 16, 2015

Tizenegy.

A napjaim továbbra sem túl érdekesek, főleg, hogy most sikerült jól megfáznom. Hurrá. Tök idegesítő. Pedig úgy általánosságban nem vagyok egy beteges fajta -kivéve persze a fantáziámat és az ízlésemet..Hehe.- de a mai világban már inkább az a gyanús, ha valaki nem beteg!
Drága Ibi a hétvégén kapott vadonatúj Ernie Ball húrokat, szám szerint hatot -bár ezt igazából teljesen feleslegesen említettem meg, mármint hogy hány darab, mert elég nyilvánvaló, hogy egy elektromos ritmus/szóló gitáron hat húr van...logikus.- viszont azonnal történt egy kisebb fajta baleset, szóval a hatból most csak négy van épségben. Nem én csináltam! Persze a húrozás előtt gyönyörűen rendbe lett rakva kívül és belül. már amennyire lehetett. Szóval most a szép krómos részek is csillognak villognak, meg minden, ahogyan azt kell.
(...)
Nem tudok elégszer köszönetet mondani a barátaimnak ezekért a dolgokért. Most már szerintem unják, hogy folyton ezt hajtogatom, de ha egyszer úgy érzem, hogy nélkülük nem jött volna létre az a lény, aki most vagyok? Na ugye, hogy igazam van. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy a Jrock-ot vagy csak szimplán a Visual Kei-t tutira meg fogom említeni az összes bejegyzésemben. Vagy nyilvánvalóan, vagy elrejtve, a sorok között. Háháháháhááá. -ilyenkor ide kell képzelni egy olyan ördögi nevetés félét-. Azt meséltem már, hogy nem teljesen hivatalosan, de beleegyeztek a piercingem megcsináltatásába itthon? Ha nem, akkor most mondom. Annyira boldog vagyok. Erre vártam már évek óta! De tényleg.
Ez a bejegyzés tényleg nagyon kezd hasonlítani egy naplóhoz. Unalmas és nincs semmi tartalma.

(...)

Egyébiránt a napokban jöttem rá, hogy vannak olvasóim! Mármint, ezt eddig is tudtam, nyilván, de úgy teljesen csak most tudatosult bennem. Ezek szerint, vannak a Földön olyan emberek, akiket érdekel egy másik személy firkálmánya. Mulatságos. Elismerem, az utóbbi időm eléggé..hm..szóval kiestem a ritmusból! Az írásban. Ez már engem zavar! Eddig legalább voltak mélyebb gondolataim, most pedig nincsenek. Vagyis, biztosan vannak, de még nem nagyon mutatkoztak meg a lelki szemeim előtt.
A ,,Tíz"-ből szándékosan kihagytam egy elég fontos dolgot, mert még mindig nem tudtam felfogni én sem, ezért elég nehéz lett volna szavakba önteni.
Tehát. Ugye meséltem, hogy szilveszterkor belecsöppentem egy éppen alakulófélben lévő Jrock/Visual-kei műfajú zenekarba. A név most már biztosan FACELESS CREATURES lesz. Nekem tetszik. Ki mit gondol? -ezt majd valahogyan tudassátok velem, ha van véleményetek...persze, nem kötelező ez sem- A helyzet a következő. Szembe jött velünk egy lehetőség, mely szerint ha úgy adódik, hogy képesen leszünk összehozni négy-hat saját számot, akkor akár ki is adhatjuk azokat. Durva, nem? Szerintem is. Bátyusnak máris vannak ötletei a dalszövegekre vonatkozóan. Nekem egyenlőre megállt a ,,tudományom" mivel csak négy húr van....
Lényeg a lényeg, hogy olyan érzés fog el ilyenkor, mintha az egész világ azon lenne, hogy segítsen elérni a céljainkat! Kicsit ijesztő. Persze jó értelemben! Talán azt mondanám, hogy az életem gyakorlatilag 180fokos fordulatot vett és őrült tempóval repeszt felfelé a csillagokba.

Ennyi. Azt hiszem a mai napra, ez éppen bőven elég volt.

Xoxo.

No comments:

Post a Comment